קיפלינג נוחות טרנדית
המותג קיפלינג היה מהראשונים להתאים את האופנה לאישה ולא את האישה לאופנה.
החלוציות הזו גרמה לכך שכיום, לאחר 30 שנה, ניתן למצוא את תיקי קיפלינג ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם,
וגם, עובדה מעניינת – ישנם יותר מחזיקי מפתחות של קוף, מאשר מספר האנשים בבלגיה, מקום הולדתו של המותג.

עולם אופנת הטרנדים
ההשפעה על עולם האופנה הייתה כל כך משמעותית, שחברות רבות ויצרני אופנה רבים,
החלו לחשוב הפוך, ונתנו לנוחות ולאופן השימוש להכתיב את הטרנד, ובכך שינו את האופן בו יוצרים אופנה.
מיותר לציין, שמבחינה חברתית, השינוי אותו יצרה האידיאולוגיה של המותג, שחררה למעשה הרבה נשים ברחבי העולם,
מכבלי ההרגשה הלוחצת והמסורבלת, שיכולה להתלוות למותג אופנתי מוביל לתיקים וארנקים.
אידיאולוגיה זו גרמה לחברה ולמעצבי האופנה להבין שסטייל וטרנדיות לא חייבים להיות קשורים רק למראה אסתטי,
אלא יכולים להעיד רבות על מי שאת ועל האופי שלך.

כיום, להיות בעלת מוצר מבית קיפלינג, זה להיות חלק מקהילה, שלא רק שאומרת שאת לא צריכה להתאמץ כדי להיות אופנתית,
אלא אומרת שכאשר את לא מתאמצת, זה נראה הכי מעניין, ייחודי ומגניב.

ההיסטוריה של קיפלינג
המותג נוסד בשנת 1987, בעיר השנייה בגודלה בבלגיה, הלא היא אנטוורפן,
שם החלה החברה בייצור של תיקי גב איכותיים וייחודיים עם כוונה מאוד ברורה – "יש לנו אופי וכך גם לאנשים הצורכים אותנו".
מה שאולי מסמן יותר מכל את הצהרת הכוונות הזו, היא העובדה שיצרני קיפלינג קראו כך למותג,
על שם הסופר ג'וזף רודיארד קיפלינג, שהרבה לתאר את מסעותיו ברחבי העולם. אחד מספריו הבולטים הוא "ספר הג'ונגל",
ממנו שאבו יצרני קיפלינג את סמל החברה, הלא הוא הקופיף אשר מוטבע בלוגו המוצרים, ומצורף בצורת מחזיק מפתחות לפריטים השונים.

המותג קיפלינג
המותג החל לפנות לקהל יעד נשי תחת האמרה "את הכי יפה כשנוח לך", והחל לשווק גם ארנקים, תיקי יד, אקססוריז ואפילו נעליים.
המוצרים הותאמו לנשים כך שיהיה נוח לשאת אותם, ויהיה קל להשתמש בהם ולאחסן בהם דברים יומיומיים.
המוצרים עוצבו בסגנון קליל, ספורטיבי, מעניין ומקורי, וניחנו בצבעוניות עזה ומרעננת ובהדפסים מיוחדים במינם.
יותר ויותר נשים החלו להתהלך ברחוב בצורה יותר משוחררת וקלילה, תוך כדי שהן נושאות את מחזיק המפתחות
המפורסם ואיתו את בשורת הנוחות והחופש. אותה בשורה היא שהפכה את קיפלינג למותג מוביל בעולם ושינתה את עולם האופנה.